  • Data: 2010-11-30 22:54:28
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał

    > Nie?

    Nie. Tak samo, jak nie moim problemem jest, że szkoła nie ma papieru
    toaletowego, a sale lekcyjne wymagają remontów.

    > Skoro oczekujesz, ze twoje dziecko będzie miało specjalnego opiekuna,
    > który będzie chronił je w każdej chwili w szkole, to zapłać.

    Płacę.
    Oświata wbrew pozorom nie jest za darmo.
    Ale za to jest obowiązkowa.

    > Wydaje mi się sensowne zwiększenie podatków dla osób posiadających dzieci
    > 20% z prznaczeniem na koszty związane z opieką w szkołach./

    A dla tych, którzy nie mają dzieci, podwyższenie składek ZUS z
    przeznaczeniem na pobieraną w przyszłości emeryturę, na którą pracować będę
    właśnie dzisiejsze dzieci.

    > Jasne, powinno po prostu nie być nauczycieli,

    Jasne, najlepiej polecieć skrajnościami.

    > wszyscy poszliby do policji, urzędów lub do biznesu,.

    I może wtedy w końcu w akcie desperacji znalazłoby się rozwiązanie
    problemu.

    K.