  • 1. Data: 2004-08-24 19:20:57
    Temat: Wypadek w czasie pracy- co dalej?
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    Witam wszystkich Grupowiczow

    Sytuacja wyglada nastepujaco:

    Pracownica w sklepie zdejmowala z regalu platikowe pudelko z pokrywa. Stalo
    ono dosyc wysoko, jednak przy odrobinie wysilku mogla go zdjac bez
    korzystania z drabinki (ktora byla na zapleczu). Podczas zdejmowania pokrywa
    spadla i uderzyla ja w glowe, co spowodowalo rozciecie glowy.

    Pytanie: Pracownica zamierza wystapic do firmy o odszkodowanie z racji
    wypadku w czasie pracy. Czy ma do tego prawo, jesli wypadek nastapil z jej
    winy? (Byla drabinka, ale z niej nie skorzystala). Jesli tak/nie to na
    podstawie jakiego artykulu? Czy ewentualnie przysluguje jej odzszkodowanie z
    ZUS'u lub inne?

    Bede wdzieczny za informacje

    --
    YOeLL

  • 2. Data: 2004-08-25 15:36:38
    Temat: Re: Wypadek w czasie pracy- co dalej?
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "YOeLL" <y...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > winy? (Byla drabinka, ale z niej nie skorzystala). Jesli tak/nie to na
    > podstawie jakiego artykulu? Czy ewentualnie przysluguje jej odzszkodowanie

    trudno ocenić stan faktyczny
    ale radzę wystapić do ZUS o odszkodowanie
    pracowadca musi sporządzic kilka dokumentów