  • 1. Data: 2004-08-24 18:05:02
    Temat: czas naprawy sie konczy a sprzetu nie ma! - co robic?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Juz tu wczesniej pisalem o mojej kosiarce i rowerze.. Otoz w czwartek uplywa
    termin naprawy roweru (14 dni roboczych - chociaz w gwarancji nic nie pisalo
    o dniach roboczych ale mniejsza juz z tym - moja strata), ale
    najprawdopodobniej sprzet nie bedzie gotowy bo czekaja tam na jakas czesc.
    Jak postapic w tej sprawie?? Nie ukrywam ze czuje sie juz troche oszukany
    przez sprzedawce ze wzgledu na nielegalnie przedluzanie czasu naprawy.
    pozdro
    Adam