  • 1. Data: 2004-08-24 18:09:25
    Temat: karta pływacka- uprawnienia
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    czy ktos wie gdzie moge znaleźć aktualne przepisy dotyczace kart pływackich.
    słyszalem w radiu ze nie ma juz takich dokumentow w polskim prawie. ale na
    stronie www.wopr.pl nadal sa tam informacje o wydawaniu takich kart ale ani
    slowa do czego one uprawniaja i co daja?

    pozdrawiam maciej

  • 2. Data: 2004-08-24 19:04:07
    Temat: Re: karta pływacka- uprawnienia
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 24. sierpnia 2004 20:09 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane maciej:

> [...]
    > prawie. ale na stronie www.wopr.pl nadal sa tam informacje o wydawaniu
    > takich kart ale ani slowa do czego one uprawniaja i co daja?

    ZTCW to poświadczenie umiejętności pływania. Prawo ich nie wymaga, ale już
    np. prywatny przedsiębiorca może (,,wypożyczam sprzęt pływający tylko
    posiadaczą kart'').

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-08-24 19:28:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > np. prywatny przedsiębiorca może (,,wypożyczam sprzęt pływający tylko
    > posiadaczą kart'').

    Znam tez prywatnych nauczycieli, ktorzy mogą bić za takie błędy
    ortograficzne :PP

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-08-24 19:28:17
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    > ZTCW to poświadczenie umiejętności pływania. Prawo ich nie wymaga, ale już
    > np. prywatny przedsiębiorca może (,,wypożyczam sprzęt pływający tylko
    > posiadaczą kart'').

    mialem tak asytuacje: przychodze nad jezioro. jest tam kapielisko strzezone.
    wchodze do wody i plyne sobie na srodek (tam i zpowrotem jak zawsze.). a tu
    do mnie ratownik pretensje i straszy ze policje wezwie i mandat wlepi. no
    chyba ze mam zołty czepek...

  • 5. Data: 2004-08-24 22:00:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

> [...]

    ZTCW to poświadczenie umiejętności pływania. Prawo ich nie wymaga, ale już
    np. prywatny przedsiębiorca może (,,wypożyczam sprzęt pływający tylko
    posiadaczom kart'').

  • 6. Data: 2004-08-25 08:53:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    tu
    > do mnie ratownik pretensje i straszy ze policje wezwie i mandat wlepi. no

    sorry za co mandat? Toz plywac sobie mopzesz gdzie chcesz, inna sprawa ze od
    nie odpowiada jak cos Ci sie stanie,
    jezelie jest takie info.

    P.