  • Data: 2018-02-28 07:11:33
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-28 o 06:36, Piotr Rezmer pisze:

    > Wygląda na to że interwenient uboczny może być tylko w sprawie cywilnej.
    > W sprawie karnej, chyba nie ma takiej możliwości :(

    W tym momencie, chyba rzeczywiście największy sens ma skorzystanie z
    dostępu do informacji publicznej i uzyskanie dostępu do akt zamkniętej
    sprawy. Dla mnie najważniejsze, jest zapoznanie się ze szczegółami
    opinii biegłego, bo moim zdaniem stoi ona w sprzeczności z PoRD, a także
    oparta jest na błędnych założeniach przebiegu wypadku.
    Jeśli uznam że biegły ma faktycznie rację - to cóż pozostaje się
    pogodzić z tym że przepisy nie są takie jak się wydaje. Jeśli jednak nie
    ma racji, to pozostaje założenie sprawy cywilnej ale wtedy już nie
    chciałbym się angażować emocjonalnie - wystarczy już że na sprawie
    karnej czułem się jak szmata.

    Domyślam się że muszę sporządzić listę dokumentów do których chcę
    uzyskać dostęp czyli: raport policycyjny, opinia biegłego, informacje od
    gmin. Zgadza się?

    --
    pozdrawiam
    Piotr