  • Data: 2018-03-01 19:18:46
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-02-27 o 18:54, ń pisze:

    >Biegły stwierdził że bezpośrednią przyczyną wypadku było działanie
    >kierującego motocyklem (czyli mnie). Podjęty przez niego manewr w
    >zasadzie uniemożliwiał podjęcie reakcji obronnej przez oskarżonego.

    Czyli oskarzony byl tamten.

    To jak znam zycie - wzial (jego adwokat) dobrego bieglego, ktory
    zaopiniowal na jego korzysc.
    Ale skoro go w ogole oskarzyli, to chyba mieli jakies inne opinie, ze
    zawinil.

    Dziwne to troche ... trzeba by przeczytac te opinie, bo to moze byc
    fajne kuriozum.
    Ale jak widac skuteczne :-)

    Co za manewry ci zarzucal biegly, na tej prostej ulicy ?

    J.