  • Data: 2018-03-01 18:51:52
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >słupy i ogrodzenie. Podejrzewam, że kierowca zanim ruszył spojrzał w
    >lewo, potem w prawo i ruszył nie patrząc już na lewą stronę. Inaczej
    >zahamowałby.

    >Oskarżony powiedział, że wyprzedziłem wolno toczący się samochód. Nie
    >wykluczam tego że wcześniej wyprzedziłem inny pojazd. Jednak z tego
    >co pamiętam (chyba że mam zwidy - po uderzeniu straciłem
    >przytomność), jeszcze przed uderzeniem, jechałem jakiś czas swoim
    >pasem ruchu.
    >Brak jest świadków, którzy potwierdziliby to że wyprzedzałem w

    Powinno sie chyba dac ustalic, czy jechales prawym pasem czy lewym.
    Ustawienie pojazdow bedzie inne, po wyjezdzie z bramy to on juz bedzie
    skrecal.
    No chyba, ze jak to motocyklista - srodkiem jechales.

    Nie ma swiadkow ? A ten wyprzedzany pojazd ?
    Poza tym jesli wyprzedzales blisko zdarzenia, to musialby zajechac
    droge temu wyprzedzanemu.

    07//@52.1518543,21.1877312,18z/data=!4m2!4m1!3e0)
    > - wylot ul. Wiślanych Pól.
    >Jechałem w kierunku centrum Warszawy.

    Jechales Walem Miedzeszynskim ?
    To ten znak stoi jeszcze przed ulica Werbeny, do Wislanych Pol sporo
    skrzyzowan z drogami publicznymi ... ale wszystkie podobnie
    podejrzane.

    Ale skoro byla sprawa, to pewnie i byla opinia bieglego - musial cie
    chyba zdrowo obsmarowac, skoro policja, prokurator i sad uwazaja cie
    za winnego.

    J.