  • 1. Data: 2003-05-05 07:45:38
    Temat: Wypadek samochodowy
    Od: "zibi" <t...@w...pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie: Do ilu dniu po wypadku samochodowym
    nalezy zgłosic ten fakt do firmy ubezpieczeniowej. Nie mialem
    takiej mozliwosci bo musialem wyjechac w dzien po wypadku
    i wrocilem dopiero dzis. Czy jest jakis okreslony czas do ktorego
    musze zglosic taki wypadek? Dodam ze jestm poszkodowany w tym
    wypadku i pragne uzyskac odszkodowanie za naprawe ktora
    powinna byc pokryta z ubezpieczenia sprawcy

    Z gory dzieki

    Zibi

  • 2. Data: 2003-05-05 07:47:02
    Temat: Re: Wypadek samochodowy
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Zadzwon do jakiejkolwiek ubezpieczalni. Czy to nie wydaje sie latwiejsze niz
    pisanie na grupe?
    Sorki za odp. niezadowalajaca :)
    Sasza

  • 3. Data: 2003-05-05 16:48:16
    Od: dan <d...@p...pl>

> [...]
    > wypadku i pragne uzyskac odszkodowanie za naprawe ktora
    > powinna byc pokryta z ubezpieczenia sprawcy

    1) na grupie samochodowej bylo to przerabiane kilka razy
    2) prosciej zadzwonic
    3) z tego co pamieta to jest duuuuuzoooo czasu - chyba nawet 3 lata, ale
    glowy sobie nie dam uciac. Wiec nie bedziesz mial problemu ze
    zgloszeniem szkody (ja zglaszalem po 7 czy 8 dniach)

    Pozdrawiam
    Dan