  • 1. Data: 2003-11-21 19:15:09
    Temat: Wypadek latarnia koszt
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    ile mi mogą przywalić za rozwalenie latarni ulicznej latarnia typu 3 m
    zagięta z kloszem w dół może ktoś już płacił :P i wie bo niedługo sprawa i
    będę musiał pokryć

  • 3. Data: 2003-11-21 21:17:00
    Temat: Re: Wypadek latarnia koszt
    Od: R De <s...@p...onet.pl>

    Madaa wklepał z nudów:

    > ile mi mogą przywalić za rozwalenie latarni ulicznej latarnia typu 3 m
    > zagięta z kloszem w dół może ktoś już płacił :P i wie bo niedługo sprawa i
    > będę musiał pokryć

    Latarnię ???? Nie lepiej jakąś pannę ???

  • 2. Data: 2003-11-21 21:17:00
    Od: R De <s...@p...onet.pl>

    Madaa wklepał z nudów:

  • 4. Data: 2003-11-22 09:56:15
    Od: "pestifer" <p...@U...fm>

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Madaa wklepał z nudów:

    > Latarnię ???? Nie lepiej jakąś pannę ???

    byle nie panne spod latarni

  • 5. Data: 2003-11-22 10:01:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pestifer" <p...@U...fm> napisał w wiadomości

    > byle nie panne spod latarni

    A dlaczego nie ?? Fachowa obsługa, pełen profesjonalizm;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-11-22 16:04:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A samochód nie miał OC? No bo jeśli miał, to właśnie po to jest to
    ubezpieczenie. Zakładam, że nie zatoczyłeś się po pijanemu i nie
    rozwaliłeś latarni swoim ciałem. :-))

  • 7. Data: 2003-11-23 08:08:16
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    > A samochód nie miał OC? No bo jeśli miał, to właśnie po to jest to
    > ubezpieczenie. Zakładam, że nie zatoczyłeś się po pijanemu i nie
    > rozwaliłeś latarni swoim ciałem. :-))

    samochód miał oc ale ja jestem oskarżony że na bance byłem
    i nie wiem czy się odwołać od wyroku odebrać prawko i mieć spokój czy się
    dalej męczyć

  • 8. Data: 2003-11-26 10:01:30
    Od: "jerot" <j...@w...pl>

    > ile mi mogą przywalić za rozwalenie latarni ulicznej latarnia typu 3 m
    > zagięta z kloszem w dół może ktoś już płacił :P i wie bo niedługo sprawa i
    > będę musiał pokryć.
    Mój znajomy zapłacił 1700zł za latarnię metalową z blachy,ale teraz sadzi się
    z zakładem energetycznym dlatego że nie oddali mu zniszczonej
    latarni.pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-11-26 11:24:14
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bplo7p$pf3$1@nemesis.news.tpi.pl>, Madaa wrote:
    > ile mi mogą przywalić za rozwalenie latarni ulicznej latarnia typu 3 m
    > zagięta z kloszem w dół może ktoś już płacił :P i wie bo niedługo sprawa i
    > będę musiał pokryć

    A to nie idzie z OC?

    --
    Marcin