  • 1. Data: 2003-11-21 18:13:46
    Temat: Odzyskiwanie nieruchomosci przez osoby prywatne - pytanie
    Od: AlekLoco <u...@r...com>

    Witam!

    To mój debiut na tej grupie, z góry przepraszam jeżeli
    poruszam temat, który powinienem sam sobie gdzieś sprawdzić - jeśli
    tak proszę o wskazanie gdzie (i jakie słowa klucze użyć). Przeszukałem
    archiwum grupy, ale nic nie znalazłem w intersującej mnie sprawie.

    A chodzi o następujące zagadnienie, potrzebne do pisanej
    przeze mnie pracy magisterskiej. W gminie są przedwojenne domy, po
    wojnie podzielone na mieszkania komunalne. Po 1989 rozpoczyna się
    proces ich reprywatyzacji. I tu pytanie - jakie są obowiązki gminy i
    odzyskującego nieruchomość byłego właściciela/spadkobierców/posiadacza
    tytułu prawngo wobec mieszkańców zamieszkujących te mieszkania. Jeśli
    jakieś są, proszę o dokładne sprecyzowanie, co kto ma obowiązek zrobić
    i w jakim zakresie. Bardzo będę wdzięczny również za przytoczenie
    konkretnych aktów prawnych z pełną "numeracją" (nie wiem jak się to
    fachowo nazywa).

    Pozdrawiam
    Aleksander 'AlekLoco' Kurstak

    First, remove "usunto-" phrase from my e-mail adress, then:
    olek[at]rower[dot]com.