    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Date: Thu, 2 Apr 2009 00:21:58 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Órzytkownik "boukun" napisał:
    > Co nie oznacza, że znak widział i zdawał sobie sprawę jakim wysokim
    > autobusem jedzie... Ten jedyny znak najwyraźniej z jakiś powodów
    > przeoczył. Pilotla mogła mu mówić o całej drodze, jeszcze przed pierwszym
    > wiaduktem, który jest nieoznakowany i tylko trochę wyższy. Facet wyłączył
    > myślenie i wziął sobie słowa pilotki za wiarygodne, myśląc, że ten drugi
    > wiadukt jest też nie oznakowany i tak samo wysoki...

    ludzie, przecież świdnica to dolny śląsk!!!!
    kto tam nie był to sobie nawet sprawy nie zdaje co to za zadupie
    komunikacyjne!
    jak dobrze przepisy pamiętam to znak powinien być maksymalnie 150m przed
    wiadukrem i na samym wiadukcie!!! a tak nie było, bo znak był jedyny ponad
    200mdalej i kierowca mjógł normalnie przeoczyć,
    zresztą na dolnym śląsku tak potrafią znaki poustawiać ze to sie w głowie
    nie meiści, tam codziennie są wypadki, czasami po 10 dziennie na jednej
    trasie, jak kiedys zobaczyłem jak drogówka oznakowała jezdnię na której
    malowała pasy to aż mi włosy dęba staneły, normalnie wierzyc mi sie nie
    chciało i cud ze do zadnego wypadku nie doszło