  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek
    Date: Mon, 21 Jun 2004 10:15:25 +0200

    > popełnionego
    >
    > W jaki sposób zostało "zniszczone" życie Twoich dzieci?
    > Czy nie histeryzujesz zanadto??

    Nie zniszczone a narażone życie mojej rodziny a zniszczony samochód (moj
    błąd).

    A gdyby facet trafił w zbiornik paliwa ?. Wtedy byśmy czytali - "pijany
    kierowca spowodowal wypadek w wyniku którego w samochodzie spłonęły cztery
    osoby". I wtedy byłaby sprawa. A wiesz jak to przeżycie odbije sie na
    psychice 3 i 6 letniego dziecka ?
    A to, że starsze trzy dni po wypadku zaczeło wymiotować i jeździliśmy z nim
    po szpitalach (i do dzisiaj nie wiadkomo czy dlatego, że miało czerwone
    gardło czy był to stres po wypadku).
    Ale to wszystko nikogo nie interesowało. Bo jedyne słuszne podejście to fak,
    że w momencie wypadku nikomu się nic nie stało.
    A pijaczek dostanie w zawieszeniu i nadal nie mając prawa jazdy bedzie
    jeździć samochodem.
    Podchodzisz tak jak Naczelnik drogówki miasta w ktorym mieszkam do progów
    zwalniajacych przy szkole, który twierdzi. "Po co progi przecież tam dawno
    nie było wypadku i nikt ni zginął".

    > Bo od tego jest sąd.

    Sąd opiera się na materiałach przedstawionych przez policję. Ciekawe czy w
    protokole napisali, że współpasażerka sprawcy była w ciąży ?
    Ciekawe czy w protokole napisano, że w moim samochodzie jechały cztery osoby
    ?. itd. A to wszystko składa się na zagrożenie jakie spowodował ten facet.