  • 11. Data: 2003-09-04 09:39:54
    Temat: Re: Wynajmowanie bez zameldowania - czy będą problemy prawne? - PILNE
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > JESLI ktos nie dopelnil obowiazku leldunkowego to kto ma klopot ?
    > Wlasciciel mieszkania ze nie doniosl, czy tez obywatel ktory nie dopelnil
    > obowiazku?

    A jak chcesz sie zameldowac bez zgody wlasciciela ??

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 12. Data: 2003-09-04 09:48:01
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bj71ev$96m$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> napisał w wiadomości

    > dopelnil

    > Jak to "Jak ?"
    >
    > Normalnie..

    To przyjmij do wiadomosci, ze NORMALNIE nie mozna zameldowac sie w
    mieszkaniu, ktorego nie jest sie wlascicielem

    Yenn

  • 13. Data: 2003-09-04 09:48:19
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> napisał w wiadomości

    > A jak chcesz sie zameldowac bez zgody wlasciciela ??

    Jak to "Jak ?"

    Normalnie..

    Boguslaw

  • 14. Data: 2003-09-04 09:49:01
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Jak to "Jak ?"
    >
    > Normalnie..

    Zycze powodzenia.

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 15. Data: 2003-09-04 10:00:10
    Temat: Art 104 KC
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Art. 104.

    Jednostronna czynność prawna dokonana w cudzym imieniu bez umocowania lub z

    przekroczeniem jego zakresu jest nieważna. Jednakże gdy ten, komu zostało
    złożone

    oświadczenie woli w cudzym imieniu, zgodził się na działanie bez umocowania,
    stosuje

    się odpowiednio przepisy o zawarciu umowy bez umocowania.

    ---------------------------------------

    Mam w tej sprawie pytanka..

    Czy jest jakis konkretny termin "nie zgodzenia sie" ?

    Czy pelnomocnik ma obowiazek powolac sie na swe pelnomocnictwa.

    Boguslaw

  • 16. Data: 2003-09-04 10:01:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Yennifer"[...]

    > To przyjmij do wiadomosci, ze NORMALNIE nie mozna zameldowac sie w
    > mieszkaniu, ktorego nie jest sie wlascicielem
    >
    > Yenn

    Jakas podstawa prawna ?

    Boguslaw

  • 17. Data: 2003-09-04 10:01:59
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Jakas podstawa prawna ?

    Wedle prawa, to nie powinno być problemu z meldunkiem. Jednak praktyka
    wygląda inaczej i większość urzędników nie zgadza się na zameldowanie
    bez umowy najmu i zgody właściciela (oczywiście mowa o przypadku, kiedy
    zameldować się chce najemca lokalu). Jest to paranoja, ale mało który
    człowiek ma później czas i siły włóczyć się po urzędach, żeby załatwiać
    tą sprawę.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 18. Data: 2003-09-04 23:05:29
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bj70tc$18u$1@news.onet.pl...
    > Viabart rzecze:
    >
    > Już gdzieś pisałem, że mnie nachodził dzielnicowy przez kilka lat,
    > żebym się zameldował i nic nie wskórał :)
    > Choć BYĆ MOŻE jakby się uparł to mógłby coś tam z grzywnami namieszać.
    > Ale wtedy sądziłbym się aż do Strasburga, nie jestem kurna niczyim
    niewolnikiem
    > by się meldować.

    Oooo, AB nie dopełnił obowiązku meldunkowego.
    Nieładnie, nieładnie.

  • 19. Data: 2003-09-05 13:33:47
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Viabart wrote:

    > Mam niestety podobne wątpliwości. Czy może ktoś to wyjaśnić?

    Tak naprawdę to problem braku zameldowania to drobiazg w zestawieniu z
    brakiem umowy. Bo brak pisemnej umowy oznacza, że prawie na pewno
    właściciel nie płaci podatku od dochodu z najmu. I za to urząd skarbowy
    dobierze mu się do skóry. Nie doradzam składania fałszywych zeznań, że
    to było użyczenie. Bo za taką "przysługę" możecie mieć jeszcze
    poważniejsze nieprzyjemności.