  • 1. Data: 2003-09-04 06:00:37
    Temat: Firma w Niemczech. Jaka procedura? Czy moge kupic samochod tam?
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam pytanie odnosnie zalozenia firmy w Niemczech. Jak to jest z Polakiem,
    ktory chcialby tam zalozyc firme? Chcialbym zalozyc tam firme prowadzaca
    handel obwozny. Czy jest tam cos takiego? Jak wyglada procedura zalozenia
    firmy i jakie sa miesieczne koszty? Gdzie moge sie o cos takiego dowiedziec.
    Aha i czy jesli kupie tam samochod na firme (czy moge kupic tylko kombi tak
    jak w Polsce czy jaki chce?) to czy bede mogl jezdzic tym samochodem w
    Polsce? Czy bede musial oplacac clo, akcyze itd. ?

  • 2. Data: 2003-09-04 07:44:48
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Piwek wrote:

> [...]
    > tylko kombi tak jak w Polsce czy jaki chce?) to czy bede mogl jezdzic tym
    > samochodem w Polsce? Czy bede musial oplacac clo, akcyze itd. ?

    Obawiam się, że musisz spytać się prawnika niemieckiego ewentualnie zadzwoń
    do konsulatu niemieckiego w Polsce, żeby uzyskać informacje o prawie tam
    obowiązującym.

    Pozdrawiam,
    Marysia