    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, zmiana wkladki w zamku
    Date: Mon, 28 Apr 2008 11:24:30 +0200

    jaQbek pisze:

    > Użytkownik "gosmo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba nie. Z tego co kojarzę, mieszkanie należy oddać w stanie takim, w
    > jakim się je zastało, uwzględniając normalne zużycie. Czyli np. jeśli
    > wynajmowałeś przez 5 lat mieszkanie od kogoś, i na podłodze były
    > najtańsze panele, to normalne, że się zużyją. Ale jeśli przez te 5 lat
    > chcesz mieć ściany w innym kolorze, przed wyprowadzką powineneń
    > odmalować je na oryginalny kolor.
    > Tak samo przy wyprowadzce powinenneś zwrócić oryginalną wkładkę do drzwi
    Chyba ze ten nowy kolor/stan scian spodoba sie wlascicielowi - i powie
    ze moze tak zostac - wtedy bedzie OK. Ale jesli zechce poprzedni to
    musisz na taki sam odmalowac.

    Jesli zmieniales wkladke do zamka to przy wyprowadzce musisz albo wlozyc
    stara albo zostawic nowa z kluczami w odpowiedniej ilosci (jak sie
    wlasciciel zgodzi)

    Tak wiec wszystko zalezy od zgody wlasciciela (a ona zalezy od
    charakteru i atmosfery w jakiej sie wyprowadzasz)