    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Thu, 9 Aug 2018 14:24:28 +0000 (UTC)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Piszesz o rzeczoznawcach, odszkodowaniach itp a nie masz wcale pewności że ktoś ten
    prąd Tobie kradnie
    > Jak sam nie potrafisz dojść co jest nie tak to wezwij jakiegoś lokalnego elektryka
    i on szybko określi czy faktycznie coś jest nie w porządku z instalacją
    > A ew pieniactwo to dopiero później jak będziesz pewny że coś było nie tak.

    Dojść potrafię, ale tu nie pytam, jak dojść (z tym sobie poradzę albo
    zapytam na pl.misc.elektronika, ale mam już pomysł, jak to przemierzyć,
    więc pewnie nie będę pytał :)) tylko co, jeśli jednak to nie jest mój
    pobór (i tu mam trzy możliwości: albo kradzież prądu, albo uszkodzenie
    instalacji np. przez doziemienie, albo nawet celowe działanie tego, kto
    remontował mieszkanie).