  • Data: 2004-10-13 10:33:01
    Temat: Re: Wynajem lokalu a rezygnacja - pytanie
    Od: "Jarek" <s...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

    KASA PRZEPADA CI BEZPOWROTNIE. PO TO W KOŃCU SA ZALICZKI, ABY ZAREZERWOWAC
    TERMIN.

    JESTEM JEDNAK CIEKAWY JAK JEST ODWROTNIE.
    SPOTKALEM SIE Z CZYMS TAKIM: WYNAJMUJE SALE A GOSC MOWI MI , ZE SORY ALE
    POMYLKA I ZWRACA MI ZALICZKE (JAKIES 2 MCE PRZED SLUBEM)
    ZOSTAWILEM MU ZALICZKE ABY NYC SPOKOJNYM O TERMIN
    SLYSZLAEM, ZE POWINIEN ZWROCIC JAKIES KROCIE ZALICZKI (CHYBA 3 KROTNĄ
    WARTOSC)
    ZWROCIL DOKLADNIE TYLE ILE MU DALEM. MOZE KTOS ZNA TEMAT I POWIE JAK JEST .

    POZDRAWIAM