eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
  • Data: 2017-11-18 01:25:52
    Temat: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-17 o 23:56, Marcin Debowski pisze:

    > No nie bardzo, chyba że to olbrzymie kominy (mylisz cisnienie z procesem
    > wyruwnania ciśnień, czyli tzw. ciagiem).

    Jak ktoś nawrzucał na dachu jakiegoś gruzu do komina lub miały tam
    gniazda dołębie i wrony to powietrza nie ma. Jak powietrza nie ma to
    smród z całego pionu wpada mi do mieszkania i nie kręci sie wiatrak, bo
    nie ma nic a nic powietrza. Mozna sie udusis smrodami. Lepiej taki
    wywietrznik z (wiatrakiem nawet, bo stoi) zasłonić papierem czy folią i
    oczuwiście po bokach przykleic. Wtedy jest swoje własne powietrze czy
    tylko własne opary z gotowania, ale otwiera się okno i wylatują. Jak nie
    miałam wietraka (takiego specjalnego do kominów i kratek wentylacyjnych)
    to mi mole żywnościowe właziły do kuchni przez kratkę i trzeba było
    szybko zasłonić i te mole szybko wytępić.
    Mam okap, ale nie podłączony rurą do komina, bo to nie ma w tym
    przypadku żadnego sensu.
    Ktos z Administracji powiniem BEKNĄĆ za trucie ludzi, To trwa już ze 2
    lata. Wynagrodzenia biorą i za mahlojki wynagrodzenia biorą. W kuchni
    jest gaz, licznik gazowy i miałam juz sytuację, że pijany hydraulik przy
    sprawdzaniu czy się gaz nie ulatniał odkręcił śrubę przy liczniku.
    Pogotowie gazowe się za to wzięło! Nie masz pojęcia jakie miałam
    straszne bóle głowy i kichałam!

    --
    animka