  • 1. Data: 2010-10-13 11:21:03
    Temat: Wymiana towaru z tytułu niezgodności i otrzymanie innego towaru niż zwrócony
    Od: Pawel Lenart <p...@g...com>

    Witam.

    Reklamowałem niedawno towar (konsolę Xbox 360) i został mi on
    wymieniony (po "walce") na nowy. Tylko jest jeden szkopuł - dostałem
    inny towar niż ten, który reklamowałem. Mianowicie wymienianym towarem
    była KONSOLA XBOX 360 250GB + 2 GRY (dosłownie z rachunku, którego
    posiadam ksero), a towar został wymieniony na: KONSOLA XBOX 360 250GB
    (już bez gier). Wymiana została wykonana poprawnie, bo taki towar
    widniał na zgłoszeniu reklamacyjnym sklepu. Okazało się, że w momencie
    zgłaszania reklamacji pod tym samym kodem produktu widniał już inny
    towar. Sprzedawca twierdzi, że wszystko jest ok i na moment
    reklamowania towaru skończyła się promocja dodawania gier (jak
    twierdzi, była to promocja producenta, ale nie wiem, czy to ma coś do
    rzeczy), a on zwrócił mi ten sam towar, dostępny po tej samej cenie.

    Ja zwróciłem sprzedany towar w całości i chyba mam prawo oczekiwać
    wymiany na ten sam towar. W tym momencie jestem stratny, bo w tej
    chwili mam sprzęt, ale już bez gier (szczerze, te dodatki wpłynęły na
    decyzję o kupnie), czyli nie taki, jaki kupowałem.

    Czy sprzedawca ma obowiązek wymienić mi towar na ten sam? Czy może
    zasłonić się tym, że promocja się skończyła? Będę wdzięczny za
    podpowiedzi.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-13 12:08:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-13 13:21, Pawel Lenart pisze:
> [...]
    > chwili mam sprzęt, ale już bez gier (szczerze, te dodatki wpłynęły na
    > decyzję o kupnie), czyli nie taki, jaki kupowałem.

    Mądry Polak po szkodzie. Trzeba było sobie zostawić te gry.
    Jak reklamowałam drukarkę to oprogramowania, tuszy i instrukcji obsługi
    nie chcieli, a wkrótce przysłali nowiutką, fabrycznie zapakowana
    drukarkę z programimi, nowymi tuszami i instrukcją obsługi.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-10-13 12:17:23
    Od: Pawel Lenart <p...@g...com>

    On 13 Paź, 14:08, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > nie chcieli, a wkrótce przysłali nowiutką, fabrycznie zapakowana
    > drukarkę z programimi, nowymi tuszami i instrukcją obsługi.

    Tak, tak... co mogłem, a czego nie mogłem... Jak wymagam od innych
    uczciwości, to sam staram się być uczciwy.

    Poproszę o odpowiedzi wnoszące coś do sprawy. :)

    pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2010-10-13 12:57:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-13 14:17, Pawel Lenart pisze:
    > Poproszę o odpowiedzi wnoszące coś do sprawy.

    Poproś lepiej sklep, żeby Ci zwrócił Twoje gry.
    Jak nie oddadzą to jest jeszcze Federacja Konsumentów.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-10-13 23:00:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com Pawel
    Lenart <p...@g...com> pisze:

    > Tak, tak... co mogłem, a czego nie mogłem... Jak wymagam od innych
    > uczciwości, to sam staram się być uczciwy.
    > Poproszę o odpowiedzi wnoszące coś do sprawy. :)
    To jest odpowiedź wnosząca sporo do sprawy.
    Wiesz już teraz, że jesteś frajerem.
    Reklamowałeś konsolę, a oddałeś - nie wiadomo po co - również gratisa.
    Strach pomyśleć co byś zrobił, uczciwcze, gdybyś kupił lodówkę z gratisem w
    postaci wiadra lodów, zjadł lody, a potem całość zareklamował... ;)

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-10-14 06:55:56
    Od: Pawel Lenart <p...@g...com>

    On 14 Paź, 01:00, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    > Strach pomyśleć co byś zrobił, uczciwcze, gdybyś kupił lodówkę z gratisem w
    > postaci wiadra lodów, zjadł lody, a potem całość zareklamował... ;)

    Spójrzcie sobie tu: http://www.euro.com.pl/konsole-xbox-360.bhtml

    Różne konsole z różnymi grami są w różnych cenach. To jest ZESTAW, a
    nie GRA ZA DARMO. Skoro żądałem wymiany na nowy, to jak mogłem oddać
    niepełny zestaw? Równie dobrze mogłem sobie zostawić np. zasilacz,
    albo pada, bo to konsola była wadliwa.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-10-14 16:04:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    h.googlegroups.com
    Pawel Lenart <p...@g...com> pisze:

> [...]
    > nie GRA ZA DARMO. Skoro żądałem wymiany na nowy, to jak mogłem oddać
    > niepełny zestaw? Równie dobrze mogłem sobie zostawić np. zasilacz,
    Nie wydaje mi się to porównanie sensowne. Kiedyś kupiłem garnitur
    (marynarka, spodnie, kamizelka). Zareklamowałem portki (reszta była OK) i
    dostałem nowe bez kłopotu i od ręki.
    Nadal jednak ciekawi mnie co byś zrobił kupiwszy lodówkę w zestawie z
    wiadrem lodów i chciał tę lodówkę zareklamować po dokonaniu konsumpcji
    części zestawu?

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-10-15 08:09:55
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 18:04:20 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie wydaje mi się to porównanie sensowne.

    Dobrze porównuje, w przeciwieństwie do ciebie.

    > Kiedyś kupiłem garnitur
    > (marynarka, spodnie, kamizelka). Zareklamowałem portki (reszta była OK) i
    > dostałem nowe bez kłopotu i od ręki.

    Tak to bywa na targowisku :)))
    MSPANC

    > Nadal jednak ciekawi mnie co byś zrobił kupiwszy lodówkę w zestawie z
    > wiadrem lodów i chciał tę lodówkę zareklamować po dokonaniu konsumpcji
    > części zestawu?

    Idiotyczne porównanie, ale czego innego po tobie się spodziewać?