    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana towaru na podstawie zapisów w gwarancji
    Date: Mon, 16 Apr 2007 23:04:15 +0200

    > 1. Jesli masz zapis, ze wymiana miala byc na sprzet podobny, a Ty uwazasz,
    > ze
    > nie jest on podobny, bo to czy siamto to mozesz postawic sprzedawcy sprawe
    > tak, ze nie przyjmiesz sprzetu, ktory nie spelnia Twoich oczekiwan. Ale on
    > moze sie nie zgodzic z Twoja definicja "podobnosci" i wowczas pozostanie
    > Ci
    > tylko dochodzenie "podobnosci" przed sadem, co moze byc po pierwsze
    > kosztowne,
    > a po drugie trudno tak naprawde okreslic na ile skuteczne (moze sie
    > okazac, ze
> [...]

    W momencie kupna tego Laptopa standartowe latopy były w cenie 3000 brutto.
    Ja właśnie ze względu na matrycę o podwyższonej rozdzielczości ( 1400x1050
    przy 15")
    i karte ATi radeon 9700 byłem skłonny dopłacić te 1500 zł . Teraz oferują
    mi w zamian
    matryce o standartowej rozdzielczosci ( 1280x800 przy panoramicznje 15"' )
    no i trochę lepszą kartę
    Ati Radeo X1600. DLa mnie jest to ( pracuje miedzy innymi jkao serwisant
    sprzetu komputerowego,
    wieć mogę spróbować sie nazwać "fachowcem" :)) to laptop które nie spełnia
    tych warunków.
    Jestem nawet skłonny pójść do sądu bo ta firma mnie irytuje. Sprzedają
    szmelc, podczas częstych odwiedziń
    ludzie przychodzą ciągle z tymi samymi objawami i usterkami ( wady
    fabryczne), który pózniej laskawie wyminiją
    na sprzet o poziom niższy. Dodatkow nie mają go nawet w swojej ofercie wieć
    to pewnie jakiś składak ożywiony z innych
    szmelców :).

    Czy dodatkowe informację coś wnoszą do sprawy czy nadal podrzymujecie swoje
    stanowisko że lepiej brać co dają albo iść
    do sądu i oczekiwać miernego efektu?