  • Data: 2007-04-17 17:31:52
    Temat: Re: Wymiana towaru na podstawie zapisów w gwarancji
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy czym nie napisalem "miernego", a trudnego do przewidzenia. Trzymalbym
    > sie
    > tego, ze z powodu wymienionych cech doplaciles 1500 zl, czyli polowe
    > wartosci
    > sprzetu. To istotne. Tylko dobrze jesli udowodnisz, ze to wlasnie te
    > cechy, a
    > nie inne przesadzily o zakupie. Moze jakies szczegolne ich eksponowanie w
    > ofercie?
    >
    > A przed pojsciem do sadu postaw sprawe jasno i sprobuj sie z nimi
    > dogadac..

    No to zaglądnąłem do archiwum modeli i oto co tam znalazłem w krótkiej
    charakterystyce

    !!!!Notebook z 15" matrycą o wysokiej rozdzielczości 1400 x 1050 oraz
    wydajną kartą grafiki ATI Mobility Radeon 9700 Pro z 128MB DDR!!!! i
    możliwością pracy z procesorem Intel Pentium M 157-2.0 GHz z 2 MB pamięcią
    cache należącym do rodziny Intel Centrino Dothan. Jest on doskonałym
    notebookiem dla zwolenników najnowszych gier i multimediów, jak również dla
    profesjonalnych użytkowników.

    Link do strony http://tiny.pl/drvb

    Czyli można uznać chyba że te parametry były eksponowane.

    Pozdrawiam Michał