    From: "remeeq" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana prawa jazdy
    Date: Fri, 29 Oct 2004 10:22:07 +0200

    Użytkownik "maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cls1sh$dpc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kiedyś tak jeździło się w Sowietach pociągiem, że na każdej stacji
    > trzeba było rubelki lub inne precjoza dawać konduktorom, maszynistom,
    > palaczom... U nas jest już podobnie. Trochę obsługa pociągu jeno
    > się zmieniła, a i proceder dzieje się w majestacie prawa.

    > Ale co?

    > Owszem, pewno się zawiodę, ale jak długo można chować ogon pod siebie?
    > Jak długo można beczeć w stadzie durnych owiec?

    > O przepraszam! Nigdy ich nie wybierałem!!!

    > Do kielicha mnie nie ciągnie, a dogmatów uczy mnie kto inny.
    > Przy okazji - istnienie Boga nie jest tylko dogmatem. Można doń
> [...]
    A jak sądzisz, udałoby ci się dogadać ze skurwysynami, gdyby przyszli do
    Ciebie po characz? Czy argument, że już zapłaciłeś innej ekipie przekonałby
    ich?
    Tak więc widzisz podobnieństwo między tym, co się nazywa władza i Państwo a
    skurwysynami w dresach z klamkami w kieszeniach i baseballami w łapach? Bo
    ja nie, jeśli będziesz starał się w sposób "prawny" podważyć zasadność ich
    pazerności, to wpierdolą ci karę. Ot taki argument, że bardziej kalkuluje
    się płacić skurwysynom zwanym POLSKI RZĄD, bo to też "przestępcy
    zorganizowani", tyle tylko, że nie w dresach.