  • Data: 2004-10-29 11:31:50
    Temat: Re: Wymiana prawa jazdy
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10/28/04 10:37 PM, Pan(i) Robert Tomasik napisał(a) :

    > Możesz nie jeździć samochodem. Wówczas Ci nie będzie potrzebne to prawi
    > jazdy. nie mam innego pomysłu, dającego się zastosować w praktyce i jeszcze
    > zgodnego z prawem.

    Witam,
    Czytając tego maila przyszło mi do głowy dziwne pytanie....

    Czy można _zrezygnować_ z prawa jazdy? Zwyczajnie mam
    sobie bezterminowe prawko i pewnego dnia oświadczam (przed kim?)
    że rezygnuję z owego uprawnienia - i nie chodzi mi tu bynajmniej
    o "rezygnację" spowodowaną jazdą pod wpływem albo czymś podobnym.

    Oczywiście rezygnacja powinna być tego rodzaju, aby w jej konsekwencji
    ewentualne ponowne nabycie uprawnień wymagało zwykłej drogi:
    kurs, nauka praktyczna, egazmin etc.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl