    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana prawa jazdy
    Date: Fri, 29 Oct 2004 01:32:09 +0200

    Użytkownik "maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:clrv7p$3ed$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Lubię jeździć samochodem. Dlaczego miałbym z tego zrezygnować?

    By nie zapłacić tych 70 zł.

    > Zdobyłem uprawnienia, dostałem potwierdzający to dokument (ważny
    > bezterminowo), więc o co chodzi?

    O wzgledność tej bezterminowości. Ustawa się zmieniła. Niby masz rację, że
    nie powinna działać wstecz, ale ...

    > Zgodnego z prawem? Mam dostosowywać się do prawa tego państwa?

    No, jeśli oczekujesz, że to ono się do Ciebie dostosuje, to jesteś niezłym
    optymistą. Gratuluję, ale boję się, że tym razem możesz się zawieść.

    > Do prawa pisanego przez gangsterów, alkoholików, lewaków?
    > Zmienianego według widzimisię zgrai demokratów? Prawa, które nie
    > respektuje podstawowych prawd o człowieku i społeczności?

    Wiesz, w sumie wybieraliśmy ich - chciałem Ci przypomnieć. Trochę w tym jest
    winy każdego z nas.

    > No toż to nonsens!! Cóż ja biedny poradzę, że lubię korzystać z rozumu?

    Tego się na logikę nie da na trzeźwi wziąć. Nawet nie próbuj. Zostaje Ci
    albo kielich, albo próba przyjęcia tego na dogmat, jak istnienia Boga.

    :-)