  • Data: 2004-10-28 22:10:39
    Temat: Re: Wymiana prawa jazdy
    Od: "maciek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    >W związku z ewidentnym lenietwem dołożyłbym ci jeszcz co najmniej 100 zł.
    > Należy sięgnąć do rozporządzenia właściwej ustawy tam się dowiesz czy
    > kwalifikujesz się do uniknięcia przedmiotowej "kradzieży" i w jakiej
    > części.
    > Pozdrówko Trybun_hg

    Zaraz, zaraz! Jakim lenistwem? Troszkę się pogubiłem. Czy to, że państwo -
    makro złodziej - powtórnie żąda opłaty, którą już ongiś uiściłem, a ja nie
    zamierzam zapoznawać się z bełkotem - prawem, przez niektórych
    nazywanym - którym to państwo w "łaskawości" swojej pozwala mi
    częściowo ochronić moją własność nazywasz lenistwem? Czy dobrze
    Cię rozumiem?
    Jeśli kupiłeś chleb, a następnego dnia w tym samym sklepie sprzedawca
    zażyczy sobie powtórnej opłaty za ten kupiony i zapłacony już chleb i doda
    nowe, kolorowe opakowanie zapłacisz mu, będziesz się targował czy może
    popukasz się w czoło?
    I dlaczego chciałbyś, by to zasrane, lewackie państwo ukradło mi
    dodatkowo stówę?

    maciek