  • Data: 2005-02-19 21:53:46
    Temat: Re: Wymiana drobnych w banku
    Od: "Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przerabiałem to niecały miesiąc temu. Odwiedziłem kilka banków (głownie
    > celowałem w te większe, m.in. duży oddział PKO BP w Katowicach na ul.
    > Damrota/Powstańcow) i w większości odchodziłem z...5kg bilonu w plecaku.
    > Nigdzie nie mieli liczarki do monet. Jakbym się uparł, to pewnie udałoby
    > się dokonać wpłaty na konto, ale nie uśmiechało mi się czekanie aż pani
    > kasjerka upora się z liczeniem (monet było ponad 2500).
    > W końcu wymieniłem w Narodowym Banku Polskim (po 3 wizytach, bo z reguły,
    > gdy ja byłem w banku to liczarka akurat była w "delegacji"), ale - uwaga -
> [...]

    Ja tez wymienialem w NPB (dziwne godziny otwarcia dla interesantow
    indywidualnych bo do godziny 13 :( Wymienilem w bilonie 1,2,5,10,20,50gr
    (okolo 300) zl i zaplacilem kilka zloty prowizji. (chyba 2 albo 3 :) nie
    wiem czy znaczenie mialo to ze mialem monety posegregowane (czyli np 1gr z
    1groszowkami :)
    Prowizje jakos przebolalem :) przynajmniej zostanie w polskim banku :) (o
    ile Narodowy to znaczy w tym przypadku "nasz" :)