    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana dowodu
    Date: Thu, 12 Jul 2007 09:03:18 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 08:49:34 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 21:34 (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <p...@g...com>):

    > Bo druczek PJ w zasadzie ma wszystko to, co ma DO. Do tego całkiem spora
    > część społeczeństwa już go ma. Czaisz? I teraz zamiast wydawać wszystkim
    > ponownie DO wydało by się PJ tym niemającym i sprowadziło PJ do roli DO.

    A czaisz że to jest bez sensu: wydawać prawo jazdy które nie daje prawa
    do jeżdżenia?

    Co z tego że ma w zasadzie wszystko. Myślę że licencja pilota też ma w
    zasadzie wszystko, tak jak legitymacja studencka, patent płetwonurka
    (żeglarski pewnie też), i wiele innych dokumentów.

    To może wszystkim wydać legitymacje studenckie, także tym którzy nigdy na
    studia się nie wybrali ani nie zamierzają wybrać. Legitymacje studenckie
    też ma całkiem spora część społeczeństwa.

    p. m.