  • Data: 2007-07-27 14:05:58
    Temat: Re: Wymiana dowodu
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich pisze:

    > Kiedy ostatni raz widziałeś ustawę, która wzięła się (powiedzmy, że od tych
    > urzędników) i w niezmienionej postaci dotrwała do podpisu?

    Aż tak bardzo nie śledzę procesów ustawodawczych. Ale myślę że 90%
    projektów to projekty rządowe a nie poselskie. I w zasadzie o to mi
    chodziło.
    Posłowie lekko bądź bardziej tylko coś zmienią i już.
    Jakoś sensownej ustaw która od samego początku byłaby projektem sejmowym
    jakoś nie kojarzę.

    -
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/
    http://notki.com.pl/johnson
    "Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej"