  • Data: 2007-07-12 11:24:35
    Temat: Re: Wymiana dowodu
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (odpowiem troche nie po kolei)
    Dnia Thu, 12 Jul 2007 11:45:10 +0200, Wrak Tristana napisał(a):
    [...]
    > Ma na kilka lat. I nie taka spora. Pewnie większa niż patenty
    > żeglarskie, ale i tak niewielka.

    To co że na kilka lat, zgodnie z przyjętą przez ciebie logiką można
    studentowi zostawić legitymację dodając adnotację "już nie student".

    Taki sam sens niestudenckiej legitymacji studenckiej, jak i prawa jazdy
    nieuprawniającego do jazdy :)

    > Kwestia nazwy. Chodzi o zintegrowanie PJ z DO. Po co płacić podwójnie?
    > I to nie tylko za samo wydanie, ale społecznie, za utrzymanie 2 systemów
    > identyfikacji.

    Nadmiar integracji szkodzi. Wolę jeżeli moje dane są rozproszone po kilku
    niezwiązanych ze sobą bazach, niż żeby były w jednej, gdzie można
    wyczytać o mnie wszystko.

    p. m.