    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Date: Thu, 4 Mar 2004 14:00:06 +0100

    On Sat, 28 Feb 2004, Marta Wieszczycka wrote:

    >+ On Fri, 27 Feb 2004 21:00:06 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:
    >+
    >+ >>+ to miałby wówczas najwyżej możliwość meldunku czasowego.
    >+ >
    >+ > Ale *tego* to *nijak* nie rozumiem !!
    [...]
    >+ Zobacz, nawet Ty napisałeś o prawie do zameldowania się, tak jakby to było
    >+ jakieś uprawnienie,

    No tak, ale raczej w formie powątpiewającego pytania :)
    Popatrz na zacytowany tekst.
    Nadto usiłujesz mnie przekonać co do konieczności wymeldowania
    się (czasami) w tym "donikąd", a to nie ja podważałem taką
    możliwość :)
    [...]
    >+ > Coś źle zrozumiałem ?
    >+ No tak, rzecz w tym, że ktoś może nie mieć stałego miejsca pobytu, może
    >+ się często przenosić i we wszystkich tych miejscach uczciwie się meldować czasowo
    >+ (inaczej przecież by skłamał).

    No to w porządku. Napisałaś tak, jakby to była JEDYNA możliwość
    i przezornie protestowałem :)
    [...]
    >+ > Tylko owo stwierdzenie że "jak raz przestanie mieszkać na
    >+ > stałe to już nigdy nie będzie"
    >+ Ja to napisałam?

    Hm... no... tak mi się wydawało:
    histerię, jaką na twarzach większości właścicieli mieszkań wywołuje tekst
    "zameldować wynajmującego" to miałby wówczas najwyżej możliwość meldunku
    czasowego. <<

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd