    From: Raul <r...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie bez zgody?
    Date: Sun, 30 Jun 2002 20:41:04 +0000 (UTC)

    Sat, 29 Jun 2002 01:07:24 +0200, Tomasz Bednarz tak się wyraził(a):

    > Mozna

    Nie ma żadnych warunków spełnionych (rażaco naganne zachowanie,
    czy nieprzebywanie) jest wyrok rozwodowy i eksmisja.

    > Lecz na takiej podstawie raczej nie mozna

    > Sprobuj zalatwic to tak
    > Umow sie z naczelnikiem wydzialu lokalowego UM (UG)
    > bo wlasnie UM ma obowiazek zapewnienia lokali socjalnych
    > przedstaw sprawe. Najlepeiej wczesniej zloz stosowane pismo.
    > Popros o pomoc w rozwiazaniu sprawy - uargumentuj.
    > Jezeli to nie pomoze to umow sie z prezydentem miasta
    > i temuz wyluszcz sprawe ....
    >
    > Mi w taki sposob udalo sie pozbyc uciazliwej lokatorki
    > i to bez wykoru eksmisyjnego !

    Np u mnie w mieście czas oczekiwania na lokal socjalny
    wynosi ok 3lat. (i pewnie taka sytuacja jest normą)
    Więc argumenty na nic (no chyba że smarowanie),
    takich ludzi jest w tej chwili setki
    (czekających na socjalny), taki mamy dobrobyt w kraju.

    A, i to ja mam orzeczoną eksmisję