  • 1. Data: 2002-06-28 19:56:11
    Temat: Wymeldowanie bez zgody?
    Od: Raul <r...@k...net.pl>

    Pozdrawiam wszystkich.

    Czy wiecie może, czy można wymeldować osobę bez jej zgody z mieszkania?
    Sąd orzekł rozwód + eksmisja jednego z małzonków z prawem do lokalu
    socjalnego.
    Czy na tej podstawie mozna dokonać wymeldowania, przed zapewnieniem
    przez miasto lokalu socjalnego.

    Sprawa jest krytyczna. Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2002-06-28 20:33:24
    Temat: Odp: Wymeldowanie bez zgody?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Raul <r...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@n...dowynajecia.pl...
> [...]
    > socjalnego.
    > Czy na tej podstawie mozna dokonać wymeldowania, przed zapewnieniem

    Aż mnie ciekawi jak to się stało czy rozwiedziony małżonek okazał orzeczenie
    sądu i na tej bazie .Czy nie było cię jakiś czas w danym lokalu i zrobiono
    to zgodnie z prawem z urzędu bo tak też można .

    Sandra

  • 3. Data: 2002-06-28 23:07:24
    Temat: Re: Wymeldowanie bez zgody?
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > Czy wiecie może, czy można wymeldować osobę bez jej zgody z mieszkania?

    Mozna

    > Sąd orzekł rozwód + eksmisja jednego z małzonków z prawem do lokalu
    > socjalnego.
    > Czy na tej podstawie mozna dokonać wymeldowania, przed zapewnieniem
    > przez miasto lokalu socjalnego.

    Lecz na takiej podstawie raczej nie mozna

    > Sprawa jest krytyczna. Prosze o pomoc

    Sprobuj zalatwic to tak
    Umow sie z naczelnikiem wydzialu lokalowego UM (UG)
    bo wlasnie UM ma obowiazek zapewnienia lokali socjalnych
    przedstaw sprawe. Najlepeiej wczesniej zloz stosowane pismo.
    Popros o pomoc w rozwiazaniu sprawy - uargumentuj.
    Jezeli to nie pomoze to umow sie z prezydentem miasta
    i temuz wyluszcz sprawe ....

    Mi w taki sposob udalo sie pozbyc uciazliwej lokatorki
    i to bez wykoru eksmisyjnego !

    TB

  • 4. Data: 2002-06-29 10:46:19
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Raul" <r...@k...net.pl> wrote in message
    > Pozdrawiam wszystkich.
    >
    > Czy wiecie może, czy można wymeldować osobę bez jej zgody z mieszkania?
    > Sąd orzekł rozwód + eksmisja jednego z małzonków z prawem do lokalu
    > socjalnego.

    Aż mnie ciekawi, na jakiej to podstawie sąd orzekł prawo do lokalu
    socjalnego w wyroku rozwodowym. Masz uzasadnienie wyroku?

    > Czy na tej podstawie mozna dokonać wymeldowania, przed zapewnieniem
    > przez miasto lokalu socjalnego.

    Do momentu przebywania w lokalu nie można wymeldować.

    A po co chcesz wymeldować? Przecież zameldowanie nie daje żadnych praw do
    lokalu. Wystarczy Ci wyrok.

    Pozdro

  • 5. Data: 2002-06-30 20:41:03
    Od: Raul <r...@k...net.pl>

    Fri, 28 Jun 2002 22:33:24 +0200, Sandra tak się wyraził(a):

> [...]
    > sądu i na tej bazie .Czy nie było cię jakiś czas w danym lokalu i zrobiono
    > to zgodnie z prawem z urzędu bo tak też można .

    To się jeszcze nie stało, chcę wiedzieć czego i jak szybko mogę
    się spodziewać

  • 6. Data: 2002-06-30 20:41:04
    Od: Raul <r...@k...net.pl>

    Sat, 29 Jun 2002 01:07:24 +0200, Tomasz Bednarz tak się wyraził(a):

    > Mozna

    Nie ma żadnych warunków spełnionych (rażaco naganne zachowanie,
    czy nieprzebywanie) jest wyrok rozwodowy i eksmisja.

> [...]
    > Jezeli to nie pomoze to umow sie z prezydentem miasta
    > i temuz wyluszcz sprawe ....
    >
    > Mi w taki sposob udalo sie pozbyc uciazliwej lokatorki

    Np u mnie w mieście czas oczekiwania na lokal socjalny
    wynosi ok 3lat. (i pewnie taka sytuacja jest normą)
    Więc argumenty na nic (no chyba że smarowanie),
    takich ludzi jest w tej chwili setki
    (czekających na socjalny), taki mamy dobrobyt w kraju.

    A, i to ja mam orzeczoną eksmisję