  • Data: 2007-11-03 15:48:22
    Temat: Re: Wyłudzona renta
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale gdybym miał do wyboru tylko dwie odpowiedzi, to naprawdę nie wiem
    > czy globalny efekt tego zjawiska dla realnej gospodarki jest pozytywny czy
    > negatywny. Naturalnie jest niewątpliwe, że istnieje grupa ludzi, która na
    > tym traci, ale mnie chodzi o efekt uśredniony dla wszystkich. W każdym
    > razie nie mam poczucia, abym ja na tym tracił.
    >
    > marekz

    Wiesz ta wypowiedz także pasuje np do złodziei samochodów, wielkich
    aferzystów
    i innej marki oszustów - zawsze - jedni tracą a inni zyskują - zawsze w
    sumie tyle samo
    jedni tracą co inni zyskują - średnio zero - więc tak jest jak zrozumiałem
    OK taka DG ????????

    Przyznam że jedynie do morderców twoja koncepcja nie pasuje bo jedni tracą
    wiele więcej niż zyskują inni...

    zbyszek