  • Data: 2007-11-06 13:46:23
    Temat: Re: Wyłudzona renta
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1lsuwi410dad9.1jyatud7lg5xw.dlg@40tude.net...

    > Czy przypadkiem nie mylisz "renta" z "zasiłek chorobowy"?

    tymczasowo niezdolny do pracy, i ma rente.

    i wlasnie jest niezdolny do pracy przez to ze ma chora noge, nie moze sie
    poruszac, jezdzic do klientow, zdobywac kontrahentow(takie uzasadnienie
    przyznania renty). a skoro jezdzi autem i to duzo, jezdzi konno, chodzi
    normalnie, bez kul. to w czym ta noga przeszkadza zeby nie mogl pracowac jak
    i tak pracuje, jezdzi bardzo duzo(mam na to wszystko dowody)

    Adam