  • 11. Data: 2005-08-02 01:29:20
    Temat: Re: Wyłudzenie zasiłku dla samotnie wychowujących
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dclpid$mqg$3@atlantis.news.tpi.pl,
    UlaK <u...@o...pl> napisał/a:

    > Jak wysokie są te odsetki i jak liczone?

    Jestem pod wrażeniem - nadal zastanawiasz się nad wyłudzeniem i chcesz
    poznać wysokośc ewentualnych strat?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Miłość nie istnieje w sobie,
    ale w nas; jest naszym osobistym dziełem

  • 12. Data: 2005-08-02 05:18:00
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dcmii1.

    > poznać wysokośc ewentualnych strat?

    Państwo jest największym złodziejem
    Anna

  • 13. Data: 2005-08-02 06:14:43
    Od: "Kamil Walczak" <w...@N...gazeta.pl>

    > Państwo jest największym złodziejem
    > Anna

    Wiesz, w kontekscie swiadczen rodzinnych, to chyba odrobine przesadzilas...

    pozdrawiam
    wkamil