  • 1. Data: 2005-07-31 16:18:24
    Temat: Koniec umowy/poczek urlopu.
    Od: alien <a...@a...com>

    Witam.

    Jezeli klient/abonent ze z dniem 20 lipca rezygnuje z uslugi(telefon,
    internet, telewizja), to wylaczenie powinnno nastapic w dniu 20 czy 21
    lipca?
    Czy tego 20 lipca ma prawo jeszcze kozystac z uslugi czy juz nie?
    Jezeli ide na urlop z dniem 20 lipca, to mam urlop od 20 czy 21 lipca?
    Jak to jest z tymi datami?

    Pozdrawiam.
    Alien.

  • 2. Data: 2005-07-31 18:38:31
    Temat: Re: Koniec umowy/poczek urlopu.
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jezeli klient/abonent ze z dniem 20 lipca rezygnuje z uslugi(telefon,
    > internet, telewizja), to wylaczenie powinnno nastapic w dniu 20 czy 21
    > lipca?

    O ile pamietam to do konca nastepnego okresu rozliczeniowego.
    Najprawdopodobniej wiec do 30 sierpnia.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-31 20:16:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > O ile pamietam to do konca nastepnego okresu rozliczeniowego.
    > Najprawdopodobniej wiec do 30 sierpnia.

    Każdy operator ma prawo sam to sobie uregulować.

    M.