eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Wyłudzenie usługi ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2012-12-04 12:20:22
    Temat: Re: Wyłudzenie usługi ?
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Bo tak podejrzewam. Decyzje podejmie prokurator, sąd, czy kto tam jest
    > kompetentny.

    Raczej będzie to osoba przyjmująca Twoje zgłoszenie. Tzn. nie przyjmie
    zgłoszenia oszustwa, bo nie ma podstaw.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof


  • 12. Data: 2012-12-04 12:21:33
    Temat: Re: Wy?udzenie us?ugi ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Dec 2012, Daniel Pyra wrote:

    > W dniu 04.12.2012 08:43, Krzysztof Jodłowski pisze:
    >>
    >> A na jakiej podstawie twierdzisz, że w tym przypadku klient nie trafił
    >> do szpitala; umarł; stracił pracę; nie ma kasy i wstydzi się przyznać;
    [...]
    >
    > Ja wcale tak nie twierdzę...
    > Natomiast jakie, Twoim zdaniem, byłoby postępowanie osoby, która nigdy nie
    > miała zamiaru zapłacić za usługę,

    Po "objawach prawnych" - musiałaby zajść jakaś dająca się udowodnić
    czynność, podjęta *przed* dokonaniem transakcji, która wskazywałaby
    na zamiar niepłacenia.
    Wzorcowym przykładem z przywoływanych oszustw z allegro jest rejestracja
    na nieprawdziwe dane. Nadal tylko poszlaka, ale już nie "nic".
    Raz jeszcze: "przed zdarzeniem"! (nie po)

    pzdr, Gotfryd


  • 13. Data: 2012-12-04 13:11:28
    Temat: Re: Wyłudzenie usługi ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-04 12:20, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > > Bo tak podejrzewam. Decyzje podejmie prokurator, sąd, czy kto tam jest
    > > kompetentny.
    >
    > Raczej będzie to osoba przyjmująca Twoje zgłoszenie. Tzn. nie przyjmie
    > zgłoszenia oszustwa, bo nie ma podstaw.

    Nie ma podstaw do nieprzyjęcia zgłoszenia :P

    --
    Liwiusz


  • 14. Data: 2012-12-04 20:07:59
    Temat: Re: Wyłudzenie usługi ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2012 07:18, Baczek pisze:
    >>> Klient podpisał umowę, na świadczenie usługi - dostęp do Internetu.
    >>> Nie zapłacił żadnej z 3 faktur.
    >>> Brak kontaktu, na pisam nie odpowiada, tel nie odbiera.
    >>> Ścigać cywilnie, czy lepiej zgłosić na policję jako oszustwo?
    >>
    >> A na jakiej podstawie wnosisz, ze to oszustwo?
    >
    > Bo tak podejrzewam. Decyzje podejmie prokurator, sąd, czy kto tam jest
    > kompetentny.

    Pytanie... Skoro są 3 faktury to przez te 3 okresy rozliczeniowe usługa
    była dostarczana. Dlaczego?



  • 15. Data: 2012-12-04 20:34:43
    Temat: Re: Wyłudzenie usługi ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-04 20:07, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 04.12.2012 07:18, Baczek pisze:
    >>>> Klient podpisał umowę, na świadczenie usługi - dostęp do Internetu.
    >>>> Nie zapłacił żadnej z 3 faktur.
    >>>> Brak kontaktu, na pisam nie odpowiada, tel nie odbiera.
    >>>> Ścigać cywilnie, czy lepiej zgłosić na policję jako oszustwo?
    >>>
    >>> A na jakiej podstawie wnosisz, ze to oszustwo?
    >>
    >> Bo tak podejrzewam. Decyzje podejmie prokurator, sąd, czy kto tam jest
    >> kompetentny.
    >
    > Pytanie... Skoro są 3 faktury to przez te 3 okresy rozliczeniowe usługa
    > była dostarczana. Dlaczego?

    A przez ile miała być dostarczana? Przecież to nie prepaid.

    --
    Liwiusz


  • 16. Data: 2012-12-05 08:12:56
    Temat: Re: Wyłudzenie usługi ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2012 20:34, Liwiusz pisze:

    >> Pytanie... Skoro są 3 faktury to przez te 3 okresy rozliczeniowe usługa
    >> była dostarczana. Dlaczego?
    >
    > A przez ile miała być dostarczana? Przecież to nie prepaid.

    Np. po pierwszej nie zapłaconej fakturze i zignorowanym ostrzeżeniu.


  • 17. Data: 2012-12-05 09:02:05
    Temat: Re: Wyłudzenie usługi ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-05 08:12, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 04.12.2012 20:34, Liwiusz pisze:
    >
    >>> Pytanie... Skoro są 3 faktury to przez te 3 okresy rozliczeniowe usługa
    >>> była dostarczana. Dlaczego?
    >>
    >> A przez ile miała być dostarczana? Przecież to nie prepaid.
    >
    > Np. po pierwszej nie zapłaconej fakturze i zignorowanym ostrzeżeniu.

    Po terminie pierwszej niezapłaconej faktury była już druga niezapłacona
    faktura. Po wezwaniu za pierwszą była już trzecia niezapłacona faktura.

    Chyba że jesteś usługodawcą, który po 1-dniowym przekroczeniu terminu
    odłącza usługę, ale kto by chciał współpracować z takim wariatem.

    --
    Liwiusz

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1