eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Wyłudzenie pieniędzy - masowe wystawianie faktur za reklamę w Internecie › Re: Wyłudzenie pieniędzy - masowe wystawianie faktur za reklamę w Internecie
    From: Jozef Stanin <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyłudzenie pieniędzy - masowe wystawianie faktur za reklamę w
    Internecie
    Date: Sat, 22 Aug 2015 19:18:49 +0200

    W dniu 22.08.2015 o 17:35, Max pisze:

    > http://kompsat.cba.pl/1.jpg
    > http://kompsat.cba.pl/2.jpg
    > http://kompsat.cba.pl/3.jpg
    > http://kompsat.cba.pl/4.jpg
    >
    > Jedna z faktur została wysłana za pobraniem jak widać. Trzeba było
    > zapłacić...
    >
    > Co o tym sądzicie?

    http://www.centrum-firm.net/regulamin/ ciekawy regulamin.
    Ja np. nie mogę pojąć jeśli:
    Rejestracja w serwisie, publikacja
    1. Rejestracja w Centrum Firm odbywa się poprzez zamówienie oraz zapłatę
    wybranego pakietu Usługodawcy. Zapłata jest jednoznaczna z
    zaakceptowaniem treści OWH.

    Jeśli Pańska firma niczego nie płaciła (bo ktoś mógł wpisać dane firmy
    do formularza rejestracyjnego na stronie), to nie maja prawa niczego
    publikować. Więc jeśli nie zapłacono, to umowa nie została zawarta, bo
    nie zaakceptował Pan treści OWH (ogólne warunki handlowe).
    Jeśli nie mieli prawa publikować danych firmy, to nie mogą domagać się
    zapłaty za nie wykonaną usługę.

    Moim zdaniem należy wykonać kopię strony i zgłosić do organów ścigania o
    próbę wyłudzenia.

    --
    Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
    Roślinożerni, roślinożerni

    (Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)