    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wylaczene sedziego zwiazanego z jedna ze stron
    Date: Wed, 26 Jan 2005 15:14:57 +0100

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 14:00:52 +0100, Wiktor <w...@m...com> napisał:

    > Czy Ty moze jestes Sedzia? Jezeli tak to balbym sie przed Twoimm sadem
    > stawac.

    nie jestem sędzią. Nawet piłkarskim.

    > Piszesz: "nie przeszkodziło ci atakować z tego powodu sędziego"
    >
    > podczas gdy ja, w tym watku tylko, pisze:
    > "Ze sposobu prowadzenia przedmiotowej rozprawy nie
    > wynika, ze Sedzia sie do tej zasady stosowal."
    >
    > Czy mozna to nazwac "atakiem". Stwierdzam fakt.

    Można. Bo z tego faktu uczyniłeś sedziemu zarzut

    > Ty piszesz, ze sedziemu wolno nie stosowac sie w postepowaniu do zasady
    > rownoscistron wobec prawa.

    I kto tu manipuluje? Napisałem tylko, ze zasada równości stron wobec prawa
    to co innego niż zasada równości stron w postepowaniu.

    > Podziekowalem Ci za te informacje i w apelacji tego argumentu nie uzyje.
    > Natomiast Twoja latka przypieta mi, ze w powyzszy sposob "atakowalem
    > sedziego" jest manipulacja I klasy i ustawieniem mnie w sposob mi
    > niemily w tej dyskusji.

    Sam się ustawiłeś w pozycji pieniacza. I niestety to także jest fakt.

    > Dziekuje ponownie. Jutro bede mial kopie dokumentow i sie temu przyjrze
    > dokladnie.

    Czyli jeszcze nie widziałeś dokumentów, a już formuujesz zarzuty.
    Pieniactwo pierwszej wody.

    > Uwazam, że na argument "bo czesto" nie godzi sie powolywac rzetelnemu
    > sedziemu.

    Nie podałeś żadnych szczegółów. Dlatego formuuję hipotezy w oparciu o
    doświadczenie. A trochę spraw sądowych w zyciu widziałem.

    > Przedstawilem argumenty (mialem pelnomocnictwo powoda), i jutro
    > sprawdze, czy zostaly zaprotokolowane przez sad.
    > Co zrobic jezeli nie?

    Jakie np argumenty. Przytocz je tutaj. Bo nadal nie zmienia to nic w moin
    założeniu, że często to co strony uznają za argumenty jest tylko ich
    opiniami lub zwykłą czczą gadaniną.

    > Nabralem takich obaw. Jak je rozwiac?

    Polecałbym uderzenie z rozpędu główką w ścianę.

    > Tak.

    Bank to znaczy kto? Prezes zarządu? I po co miałby się stawiać osobiście?
    Wnosiłeś o przesłuchanie w charakterze strony?

    > Nie stawiennictowo sie pozwanego na rozprawe i odroczenie procesu w jego
    > rozumieniu przyniesie mu dodatkowy przychod.

    Komu? Sędziemu czy bankowi?

    > Ja tez nie rozumiem, ale pozwany chcial, zeby sprawa byla rozpoznana bez
    > obecnosci powoda. Nie mam tu akt, sprawdze dokladnie jeszcze raz jak
    > sformulowal ten wniosek.

    COś kręcisz. Takiego wniosku nie złozyłby żadny szanujący się adwokat.

    > Jak w tym przypadku mozna zadac o to pytania sedziom, zeby ich i sadu
    > nie urazic?

    Sędziów do tej sprawy wyznaczy przewodniczący wydziału. Jeżeli masz co do
    któregoś z nich uzasadnione wątpliwości co do jego bezstronności możesz
    złozyć wniosek o wyłączenie tego sędziego. A to, czy sędzia ma konto w
    banku albo akcje spółki to z całym szacunkiem nie twój zasrany interes,
    pieniaczu.

    I żeby już zakończyć. Jeżeli sędzia oddali powództwo przeciwko PKO to jaki
    to będzie miało wpływ na jego prawa i obowiązki wynikające z umowy
    rachunku bankowego?

    --
    Falkenstein
    skazania.