  • Data: 2005-01-27 15:34:45
    Temat: Re: Wylaczene sedziego zwiazanego z jedna ze stron
    Od: Wiktor <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Nie trzeba byc sedzia by orzekac w sadzie (wystarczy byc asesorem z prawem
    > orzekania). Nominacje sie dostaje dopiero po jakims czasie (albo i nie) po
    > spelnieniu innych kryteriow (tych ustawowych i innych).

    Dziekuje osobom, ktore wypowiedzialy sie w tym watku. Wiedzy mi nieco
    przybylo. Mam nadzieje, ze mi to pomoze.

    Wracajac do negatywnej odpowiedzi na moje pytania inicjujace watek
    sadze, ze brak mozliwosci zapytania sedziego, czy ma on jakies relacje
    cywilnoprawne z jedna ze stron procesowych, w celu ewentualnego jego
    zmienienia na kogos bardziej neutralnego jest ulomnoscia naszego systemu
    prawnego.

    Wiktor