    From: "nintendo" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykup mieszkania, a małżeństwo i działka budowlana
    Date: Sun, 22 Aug 2010 22:00:55 +0200

    Może jeszcze przedstawię więcej faktów:
    - narzeczona złożyła wniosek i otrzymała wycenę itp. teraz czeka na
    ostateczne podpisanie umowy wykupu (czy jak to się zwie);
    - w momencie gdy narzeczona będzie miała podpisywać umowę wykupu to będzie
    już moją żoną (nowe nazwisko, wspólnota małżeńska);
    - czy owa wspólnota nie krzyżuje planu wykupu, ponieważ z tego co wiem to w
    umowach często jest warunek, iż podpisujący nie może posiadać prawa do
    lokalu mieszkaniowego, działki budowlanej itp.