  • Data: 2010-08-23 08:58:32
    Temat: Re: Wykup mieszkania, a małżeństwo i działka budowlana
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Aug 2010, MZ wrote:

    > W momencie składania wniosku zgodnie z prawdą zeznała, że nie ma.
    > Wniosek rozpatrzono. Teoretycznie koniec.

    Po pierwsze nie znamy zapisu ani z treści wniosku, ani treści umowy
    notarialnej którą przedstawi do podpisu miasto.

    I nie należy IMVHO oczekiwać, że na ogólnopolskiej grupie komuś
    będzie się chciało przekopywać *LOKALNE PRZEPISY* uchwalone
    przez radę miasta - bo owszem, przepisy dotyczące zasad wykupu
    są *lokalne* (i tylko pewne ograniczenia są "ogólnopolskie"),
    mało tego, zwyczajowo :P co wybory samorządowe podlegają
    zmianom.

    A pytający nawet nie dał szansy promilowi tych grupowiczów,
    którzy mogą być z jego miasta (i znać te przepisy), bo nie
    podał jakiego miasta sprawa dotyczy.
    Cytatów z treści wniosku też nie podał.

    No to mamy gdybologię stosowaną w postaci czystej :)

    > Zgodnie z prawem działka i rozpoczęta budowa jest Twoja i tylko Twoja.

    A tu się zgadza, zastrzeżenia mam wyłącznie do faktu iż odniosłeś
    się bez wyjaśnień do pytania, które na ogólnopolskiej grupie ma
    IMO zerową wartość danych wejściowych - wiesz gdzie on mieszka
    i znasz treść wniosku oraz (stosowaną tam) treść aktu?
    :)

    Bo miasto mieszkanie "na warunkach z wniosku" pewnie sprzeda.
    Ale w akcie pewnie będzie zastrzeżenie o hipotece nałożonej
    na wypadek naruszenia warunków nabycia.

    pzdr, Gotfryd