  • Data: 2009-12-17 06:23:32
    Temat: Re: Wykup gruntow od spoldzielni.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hgbs62$8pq$2@node1.news.atman.pl...

    > Spółdzielni nic nie płacę. Nie pamiętam już co powiedziała czy coś mniej
    > płacę jak mam wpis do księgi wieczystej.

    Tak, nie płacisz 60 zł za założenie KW, płacisz za to 60 zł, za zmianę
    typu księgi wieczystej. Suma sumarum policz sobie ile zapłacisz mniej.

    > Natomiast moja siostra mająca duuużo wieksze mieszkanie, 3 pokoje,
    > lokatorskie na Żoliborzu zapłaciła w swojej sp-ni 600 zł.

    To, że niektóre spółdzielnie każą sobie płacić np. za przygotowanie
    dokumentów (za które spółdzielnia ponosi pewne koszty) wcale jeszcze nie
    oznacza, że dzieje się to zgodnie z ustawą.

    > No nie wiem masz czas złożenia do końca roku i liczy się data złożenia.
    > Sp-nia ma obowiązek to załatwić na starych zasadach do końca marca 2010 r.
    > Przeczytaj to co jest pod linkiem, który podałam i inne artykuły jakie tam
    > są.

    Sp-nia jak i notariusz ma obowiązek przestrzegać prawa, a jakie ono
    będzie po nowym roku, to na razie możemy z jakimś tam prawdopodobieństwem
    przypuszczać.

    > Liczy się data złożenia wniosku. Resztą się nie martw.

    Ja się nie martwię, ja nie czekałem do ostatniej chwili.