  • Data: 2014-04-15 12:50:55
    Temat: Re: Wykorzystanie przez pracodawce informacji.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 16:22:53 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > linkuj danych przeczących temu, co sam piszesz, bo już nie wiem, co o Tobie
    > myśleć.
    Myśl co chcesz.
    A odnośnie tych 50mln za empatie czy jak to się tam nazywa to jak sprawa została
    nagłośniona to ładne tłumaczenie urzędasy znalazły że to szerszy portal że na
    bezdomnych tylko 3,3mln itp. bzdury.
    Jeszcze kilka tygodni temu ci sami urzędnicy nie zaprzeczali że 49mln poszło na
    portal dla bezdomnych a jeszcze tłumaczyli że podpis elektroniczny czy profil epuap
    bezdomnemu jest niezbędny itp.
    Teraz widocznie zmienili linie obrony i okazało się że na bezdomnych to tylko 3,3mln.
    Papier wszystko przyjmie