  • Data: 2014-04-14 16:22:53
    Temat: Re: Wykorzystanie przez pracodawce informacji.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ac5c2e94-fcc9-463f-838f-ea1ab5525a53@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 23:41:41 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > https://empatia.mpips.gov.pl/
    > Tu sami przyznają że 45mln kosztował.

    Nie jest to przedmiotem pytania inicjatora wątku, ale skoro już sie tym
    zainteresowałeś, to bądź uprzejmy choć ze zrozumieniem przeczytać to, co
    podlinkowujesz. 45.413.816,09 zł, to koszt portalu emp@tia, którego jakimś
    tam niewielkim fragmentem jest portal dla bezdomnych. Oczywiście opieram
    sie tu na podlinkowanym przez Ciebie materiale, bo nie mam zielonego
    pojęcia, ile portal dla bezdomnych kosztował. Ale jeśli dysponujesz jakimiś
    informacjami odbiegająymi od tych publikowanych, to wskaz źródło, a nie
    linkuj danych przeczących temu, co sam piszesz, bo już nie wiem, co o Tobie
    myśleć.