  • Data: 2021-11-08 16:50:41
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2021 o 16:15, J.F. pisze:

    > Przeciez ja ogolnie a nie o pracy.

    No to w ogólności masz przebywać pod adresem przez ciebie wskazanym albo
    iśc do izolatorium. Tylko tam pewnie warunki gorsze niż w tym twoim nie
    nadającym się domu:)

    > blyslo, trzaslo, i miejsce izolacji sie nie nadaje.
    > I co - obywatel nie moze zmienic ?

    Sądzę... ze nie. To znaczy może dzwonić na infolinie:P

    > a widzisz - przestraszony.

    Jakiś biedny referent;) Bo dostał poważną sprawę na którą nie było
    dobrej odpowiedzi. A tu jest - ma pan siedzieć i dzwonić na infolinie:P

    > A jak tak spuszcza pionowo do komendanta rejonowego ? :-)

    To spuści do sekretarki a to zgodnie z prawdą napisze, że kulson działał
    w ramach swoich kompetencji i żeby obywatel wypierdalał:P

    > No widzisz - i teraz ktos wyzej sie dowie :-)

    Nikt z zainteresowanych się nie dowie, sprawa zamknięta, zrzuciłeś się z
    resztą podatników - chyba nie myślisz, że ex p.p.remierka becia
    "prowadzę politykę prorodzinną" straszydło nie spi po nocach przez moje
    pismo. Ona ma nawet w dupie te wyroki. Przecież podatnik płaci a nie
    ona. Oni mają to w dupie - nawet nie przeczytali.

    > Oficjalnie ogloszone prawo, wiec moze i mozna ..

    To w obozach też można - co za różnica?

    > Obiektywne - trybunal sie upolitycznil, i przestal wydawac wyroki zgodne
    > z konstytuja :-)

    Nie - to twoje subiektywne zdanie - a tu trzeba obiektywnie. Na przykład
    nic nie znaczącym okresem ośmiu lat. A najelpie jeszcze nic nie znaczącą
    datą, zupełnie przypadkowo wyznaczającą poczatek tych osimiu lat, z
    którymi ta data nie jest powiązana. Poważnie - w znanym ci przypadku
    kryterium (a w zasadzie nie kryterium a daną przekazywaną wraz z
    imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem był starz pracy. Zupełenie nie
    związany zdaniem pozwanego z datą zatrudnienia:P Można? Moszna!:P

    > no i sa dwie wersje:
    > -nic nie robic ... kiedys sie "nam" przyda ta rozpierducha.
    >
    > -ukarac winnych dotkliwie.

    Why not both - znaczy ukarać i może się przydać?

    Tak na marginesie mechanizm "wygaszania etatów przez zmianę nazwy" to
    jeszcze za awsu wymyślili (akurat nie bez podstawy, bo wtedy reformy
    systemowe mieli, więc nie tylko nazwa się zmieniała), korzystało z tego
    peło (choć trzeba przyznać, że nikomu do łba nie przyszło zwalniać tych
    co byli w grupach chronionych prawem z tego co wiem) - nawet TK to
    klepnął z absurdalnym uzasadnieniem (w skrócie nie da się podważyć
    zasady zaufania obywatela do państwa, gdyż obywatel przecież zdaje sobie
    sprawę, że o takim zaufaniu a co za tym idzie jego podważeniu mowy być
    nie może);). Potem przyszedł pis i zaczął od rozpierdolenia biura
    prawnego TK przez zmianę nazwy, administrację skarbową i służbę
    celną>KAS, AON>akadamia sztuki wojennej ARR+ANR>KOWR i pewnie dużo innych.

    Dlatego ubolewam nad tym, że takie kurewstwa są ponadczasowe i jak jedne
    kurwy to wymyślą to inne napewno skorzystają - więc nei rozumiem twoich
    obaw - jak ma się przydać to się przyda. Pis cofnął kulturę polityczną i
    prawną o dekady i smród będzie się ciągnął jeszcze co najmniej dekadę po
    tym jak kaczyński pójdzie na zasłużony odpoczynek.

    --
    Shrek