eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie › Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
  • Data: 2010-02-12 00:50:53
    Temat: Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Feb 2010, Jajcarz wrote:

    > Witam

    > Mam pytanie otóż chcę wykonać stronę WWW dla kogoś i nie chcę aby ktoś
    > wykorzystał potem moje rozwiązania i pomysły dlatego chce dokonać
    > zaszyfrowania kodu i w takiej postaci przekazać stronę.
    >
    > - Jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z takim zleceniodawcą ?
    > - Czy można zawrzeć zapis iż kod będzie zaszyfrowany ?

    IMVHO, bez tego zapisu zamawiający ma szanse na "wyszarpanie"
    jawnej treści kodu - bo to chyba NIE JEST "powszechna praktyka"?
    Co z ew. poprawkami/zmianami?
    Zastanówmy się... podpisze taką umowę, zmieni telefon, a Ty mu
    na to "85 000 zł się należy, to zmienię ten numerek"? ;)

    > - Umowa będzie spisana z liczeniem podatku od 50% przychodu czy to ma jakiś
    > zwiazek z przekazywaniem praw ?

    IMO nie - patrz .prawo.podatki

    pzdr, Gotfryd