eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie › Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
  • Data: 2010-02-12 10:22:54
    Temat: Re: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
    Od: ER <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Jest, jest.

    Tyle ze widzisz jedynie wynik dzialania skryptu.
    Czyli faktycznie goly kod html ale ten kod jest wygenerowany dynamicznie.
    Nie wiem czy jasno to opisalem. Podam przyklad: wchodzisz na strone i
    zaznaczasz:
    SUV, 2.0, ABS, cos tam jeszcze... i w wyniku skrypt po polaczeniu sie z
    baza danych zwroci strone w html zawierajaca pozycje spelniajace Twoje
    kryteria.
    I ta strona (ten html) jest jawnie widoczny ale zostal dynamicznie
    wygenerowany przez skrpyty ktore ma napisac pytajacy w watku.

    > No i właśnie o to się pytałem: CO konkretnie będzie kodowane. Czyli
    > szyfrujesz de facto nie stronę lecz program ją na bieżąco tworzący.
    Skrypt ktory dziala na serwerze i w wyniku jego dzialania gotowa strona
    jest wyslana do przegladarki odwiedzajacego.
    Czyli dziala on jak np Word, ktorym otwierasz jakis dokument napisany
    przez kogos innego. Niby masz ten dokument (plik) ale bez worda go nie
    zobaczysz (upraszczajac rzecz jasna sprawe)

    Er
    mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl