  • 1. Data: 2012-07-18 16:31:45
    Temat: Wyjazd zagranice podczas zwolnienia L4
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Kilka miesiecy temu kupilismy rodzicą żony wycieczke zagraniczna na
    ktora mielismy jechac wspolnie.
    Niestety miesiac temu tesc mial wylew krwi do mózgu. Na szczescie w szpitalu
    zareagowali szybko i postawili go na nogi.
    Niemniej jednak do konca pazdziernika z tego powodu jest na zwolnieniu L4.
    Wycieczka jest dwutygodniowa w polowie wrzesnia. Lekarka powiedziala
    tesciowi ze absolutnie nie podpisze mu zdolnosci do pracy i zeby wybil sobie
    z glowy wyjazd-nie ze wzgledu na stan zdrowia ale podobno ZUS na to nie
    pozwala.
    Jak to z tym jest od strony prawnej? Na zwolnieniu ma wpisane ze nie musi
    lezec.
    Trzeba taki fakt zglosic do zusu w przypadku ewentualnej kontroli
    zwolnienia?
    Jak podejsc do tematu zeby mu nie cofneli wyplaty chorobowego?
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-07-18 16:43:45
    Temat: Re: Wyjazd zagranice podczas zwolnienia L4
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Janko Walski pisze:

    > Jak podejsc do tematu zeby mu nie cofneli wyplaty chorobowego?

    Moim zdaniem warto to skonsultowac z lekarzem a efekty takiej
    konsultacji miec na pismie.

    Przy wylewie krwi do mozgu raczej wyjazdu do tropikow nikt nie zaleci -
    no ale np. przy jakichs bolach reumatycznych itp. to IMHO wyjazd do
    kraju o cieplejszym i suchszym klimacie powinien byc potraktowany jak
    rehabilitacja :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2012-07-19 00:01:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janko Walski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnienia?
    > Jak podejsc do tematu zeby mu nie cofneli wyplaty chorobowego?

    Moim zdaniem należy takie coś przede wszystkim z lekarzem skonsultować, bo
    wylew, to dość poważna sytuacja i nie ryzykowałbym podróży. Sprawa wypłaty
    ZUS w tym wypadku, to raczej rzecz drugorzędna.

  • 4. Data: 2012-07-19 13:05:58
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Janko Walski" <k...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Kilka miesiecy temu kupilismy rodzicą żony wycieczke zagraniczna na
    ^^^^^^^^
    Wiem, czepiam się, wiem OT, ale ludzie, noż kurwa mać.

  • 5. Data: 2012-07-19 14:10:03
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    ^^^^^^^^
    Wiem, czepiam się, wiem OT, ale ludzie, noż kurwa mać.

    Ja tak napisalem? O ku.... Masz racje ze sie czepiasz. Nic nie
    usprawiedliwia takiego błędu.
    Nastepnym razem sprawdze dwa razy przed wysłaniem.

  • 6. Data: 2012-07-19 15:25:49
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

> [...]
    > usprawiedliwia takiego błędu.
    > Nastepnym razem sprawdze dwa razy przed wysłaniem.
    No, pozdrawiam. Miłego urlopu. Ale z dziadkiem bym uważał, szczególnie jeśli
    ma to być lot samolotem.

    Andy

  • 7. Data: 2012-07-19 18:15:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jul 2012, Andy Niwinski wrote:

    > "Janko Walski" <k...@o...pl> schrieb
    > ^^^^^^^^
    > Wiem, czepiam się, wiem OT, ale ludzie, noż kurwa mać.

    Wiem, czepiam się, wiem, OT, ale zdecydowanie, jak się już czepiasz
    to poprawnie poproszę.

    Z jakiej paki podkreśliłeś słowo "zagraniczna"?

    Komentuję i objaśniam: do formatowania podkreśleń, ASCII-art itede
    używa się fontów *fixed* (monospaced), takich jak Courier, a nie
    proportional (jak Times*) czy semifixed (jak Arial)!

    Wrrrrr, co za ludzie ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2012-07-19 19:20:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

> [...]
    > używa się fontów *fixed* (monospaced), takich jak Courier, a nie
    > proportional (jak Times*) czy semifixed (jak Arial)!

    Po co ? Przecież ludzie i tak tego takimi nie oglądają. A do formatowania
    używa się HTML'a

  • 9. Data: 2012-07-19 20:33:38
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    Dnia Thu, 19 Jul 2012 19:20:47 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Po co ? Przecież ludzie i tak tego takimi nie oglądają.

    Oglądają.
    http://evil.pl/pip/ustaw.html#czcionka

    > A do formatowania używa się HTML'a

    W Usenecie?

    --
    Jacek Skowroński

  • 10. Data: 2012-07-20 10:41:00
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    >No, pozdrawiam. Miłego urlopu. Ale z dziadkiem bym uważał, szczególnie
    >jeśli ma to być lot samolotem.

    Troche nie precyzyjnie sie wyraziłem z tym wylewem. Nie bylo to pęknięcie
    tętniaka w mózgu a skrzep który zablokował jakies naczynie krwionośne,
    troche jak zawał serca.
    W takim przypadku zmiany ciśnienia podczas lotu samoloten nie mają chyba
    takiego znaczenia. Lekarka podczas wypisu ze szpitala stwierdzila, że nie
    widzi przeciwskazań do podróży.
    Za to lekarka w ośrodku zdrowia kategorycznie zabronila wyjazdu ale nie ze
    wzgledu na stan zdrowia tylko ze względu na L4. Pani w zusie powiedziala to
    samo- przepis nie zabrania ale nie wolno i juz.
    Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy jesli wezwali by go na kontrole akurat w
    terminie wyjazdu, uznali zwolnienie za bezpodstawne to czy tylko cofną mu
    wyplate chorobowego czy tez uznaja za zdolnego do pracy- bo z takiej opcji
    to teść by sie bardzo ucieszyl.
    JK