  • 11. Data: 2012-07-20 11:29:57
    Temat: Re: Wyjazd zagranice podczas zwolnienia L4
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl>

    > Oglądają.
    > http://evil.pl/pip/ustaw.html#czcionka

    Porypało ?

    > W Usenecie?

    To nie tu chcesz formatować ?

  • 12. Data: 2012-07-20 15:37:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janko Walski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takiego znaczenia. Lekarka podczas wypisu ze szpitala stwierdzila, że nie
    > widzi przeciwskazań do podróży.
    > Za to lekarka w ośrodku zdrowia kategorycznie zabronila wyjazdu ale nie
    > ze wzgledu na stan zdrowia tylko ze względu na L4. Pani w zusie
    > powiedziala to samo- przepis nie zabrania ale nie wolno i juz.
    > Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy jesli wezwali by go na kontrole akurat
    > w terminie wyjazdu, uznali zwolnienie za bezpodstawne to czy tylko cofną
    > mu wyplate chorobowego czy tez uznaja za zdolnego do pracy- bo z takiej

    Dziadek jedzie do tego odległego kraju celem konsultacji z tamtejszym
    znachorem możliwości leczenia ziołami tej przypadłości. Możecie przywieźć
    jakąś odręczną kartkę najlepiej napoisaną w miejscowym narzeczu. Z głupotą
    trzeba walczyć.

  • 13. Data: 2012-07-20 16:52:42
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

> [...]

    >jakąś odręczną kartkę najlepiej napoisaną w miejscowym narzeczu. Z głupotą

    Dziadkowie zdecydowali ze jednak nie jadą z nami. My zdecydowalismy za
    pieniadze przeznaczone na wycieczke kupic dziadkowi trumne.
    W tym stanie co jest najlepiej zeby sie w mniej polozyl, w jakims chlodnym i
    ciemnym miejscu bo przeciez upal go tez moze zabic.
    Tylko nie wiem czy zus tego nie potraktuje jako podstawy do cofniecia
    chorobowego.

  • 14. Data: 2012-07-20 23:16:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jul 2012, John Kołalsky wrote:

    > Po co ? Przecież ludzie i tak tego takimi nie oglądają.

    Jak mają obejrzeć "obrazek", to nie mają wyjścia.
    W innych układach "obrazek" będzie się rozjeżdżał i tyle.
    Konwencja podawania konkretnego fontu się nie przyjęła
    z prostego powodu: nie ma defaultowego *i* darmowego
    fontu (choćby MS$ nie czuje się aż tak zobowiązany do
    synchronizacji swoich standardów z resztą świata).
    Natomiast monospaced spełniają wymóg z definicji.

    > A do formatowania używa się HTML'a

    Ta, w usenecie. Rzuć jeszcze jakimś hasłem.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-07-22 23:40:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Jak mają obejrzeć "obrazek", to nie mają wyjścia.

    No przecież widzę to dobrze.

    > W innych układach "obrazek" będzie się rozjeżdżał i tyle.

    Chodzi o to, że większość widzi to dobrze :-) I dla większości to wszystko
    jest a nie dla snobowania się.

    > Konwencja podawania konkretnego fontu się nie przyjęła
    > z prostego powodu: nie ma defaultowego *i* darmowego
    > fontu (choćby MS$ nie czuje się aż tak zobowiązany do
    > synchronizacji swoich standardów z resztą świata).

    Na cholerę zmieniać font jak wystarczy we właściwy sposób zapisać ten tekst
    ?

    > Natomiast monospaced spełniają wymóg z definicji.

    A my chcemy monospaced ?

    > Ta, w usenecie.

    Inaczej tego po prostu nie prześlesz tak, by po drugiej stronie zostało
    podkreślone jak należy.

    > Rzuć jeszcze jakimś hasłem.

    Najlepsze ...

  • 16. Data: 2012-07-23 11:17:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Jul 2012, John Kołalsky wrote:

    > A my chcemy monospaced ?

    Kiedyś Ci dostarczą taki beton jak w wątku obok, to może
    spostrzeżesz problem :|
    <EOT>

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2012-07-23 11:52:02
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Janko Walski wrote:

> [...]
    > naczynie krwionośne, troche jak zawał serca. W takim przypadku
    > zmiany ciśnienia podczas lotu samoloten nie mają chyba takiego

    Mają.
    Ściana tętnicy za zatorem jest osłabiona. Rozpuścili?

    Tak czy inaczej ja bym odradzał wyprawę samolotem w 3 miesiące od
    udaru.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 18. Data: 2012-07-24 09:53:57
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 Jul 2012 19:20:47 +0200,
    John Kołalsky <j...@k...invalid> screamed:

    a) HTML-a.
    b) nie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 09:53:38 user up 13239 days, 21:48, 1 user, load average: 0.18, 0.04, 0.95 ]

    Daddy, what does FORMATTING DRIVE C mean?